FOREST
نوشته شده توسط : میکا

سرد و تاریک بی ترنم بی حس و گرما در عمق جنگل موجودی پر از خشم کینه و نفرت ظلم و بد تینت دنیای که الان دارم تاریک و سرده جنگلی مه الود سرمای وجودش را حس می کنم ترنم باران صدای رعد ارامش این جنگل را به هم  زده  ای اسمانهای تار تار تار خاموش شوید وقت تاریکیست وقت بی صدایی است بشنو از درختان بشنو از جوی ارام تاریکیست حکمران





:: بازدید از این مطلب : 793
|
امتیاز مطلب : 312
|
تعداد امتیازدهندگان : 98
|
مجموع امتیاز : 98
تاریخ انتشار : 8 مهر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
محمد در تاریخ : 1389/12/14/6 - - گفته است :
سلام میکای خوب



خوب مینویسی و برات روشنایی رو در تاریکی آرزو میکنم



به امید همین زودی

/weblog/file/img/m.jpg
محمد در تاریخ : 1389/12/14/6 - - گفته است :
سلام میکای خوب

خوب مینویسی و برات روشنایی رو در تاریکی آرزو میکنم

به امید همین زودی

/weblog/file/img/m.jpg
حسن در تاریخ : 1389/8/12/3 - - گفته است :
ســــــــــــــــــلام.... خوبی....

عزیزم وبلاگ زیبایی داری..

بی تو
بی تو اما عشق بی معناست ، می دانی؟

دستهایم تا ابد تنهاست ، می دانی؟

آسمانت را مگیر از من ، که بعد از تو

زیستن یک لحظه هم ، بی جاست ، می دانی؟

هر چه می خواهیم " آری " از همین امروز

از همین امروز ، مال ماست ، می دانی؟

گرچه من ، یک عمر همزاد عطش بودم

روح تو ، هم سایه دریاست می دانی؟

دوستت دارم!» همین !!! این راز پنهانی

از نگاه ساکتم پیداست ، می دانی؟

عشق من ! بی هیچ تردیدی بمان با من

عشق یک مفهوم بی « اما» ست ، می دانی؟


راستی بهم سر بزنی ها...

زودی بــــــــــــــــــــیا..

/weblog/file/img/m.jpg
حاجی _جون در تاریخ : 1389/7/16/5 - - گفته است :
میکا جون خوبی
تو چرا اینقدر زندگیت تاریکه چی شده

/weblog/file/img/m.jpg
knight در تاریخ : 1389/7/15/4 - - گفته است :
سلام میکا جان امید وارم که خوب باشی . وبلاگ خیلی قشنگی دارید شعر هاتون خیلی زیبا بود امید وارم که موفق باشید

/weblog/file/img/m.jpg
مدیریت M2 در تاریخ : 1389/7/13/2 - - گفته است :
سلام
وبلاگ خوب و زیبایی داری
امیدورام همیشه در وبلاگ نویسی پیشرفت داشته باشی
اگه دوست داشتی به وبلاگ من هم یه سر بزن
تبادل لینک هوشمند + نظر یادت نره


/weblog/file/img/m.jpg
ღღ تنديس غـــــــــــــم ღღ در تاریخ : 1389/7/8/4 - - گفته است :
سلام وب قشنگی داری! به ما هم سربزن¸خوشحال میشیم..


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: