نوشته شده توسط : میکا

دنیا در تاریکیست کسی نیست به هم کمک کند یعنی همه ما تنهاییم تنها می اییم و تنها می رویم

قانون دنیا همین که در تنهایی خود بمیریم کسی نیست دستت را بگیره کسی نیست زندگیت را تغییر

بده انچه داری از زحمات خود توست متشکر هیچ کسی نباش چون خودت خواستی و دنیا برای

توست می دانی زندگی خیلی جالبه با تمام بدیاش چرا سعی نمی کنی کسی باشی که بتوانی دنیا

را انچه خودت می خواهی بسازی دنیایی که برای توست با وجود توست .  من دوست دارم در

دنیایی از تاریکی باشم و چیزی را نبینم که افسوس نداشتن یا نبودنش را بخورم من هستم و وجود

دارم و آینده دارم می توانم هر کاری کنم بهتره همین اینده همین لحظه ای باشه که درونش هستم

نه اینده ای که برای زمانی است که هیچ وقت به وقوع نمی پیونده پس خودت خودم هستم و خیلی

کارا که می تونم انجام بدم .

 





:: بازدید از این مطلب : 512
|
امتیاز مطلب : 183
|
تعداد امتیازدهندگان : 57
|
مجموع امتیاز : 57
تاریخ انتشار : 13 مهر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
مریم در تاریخ : 1389/7/14/3 - - گفته است :
سلام زیباست فقط کمی غمناکه


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: